Followers

Sunday, September 11, 2011

Selamat Datang Ke UTeM


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
       
       Syukur ke hadrat Ilahi kerana masih lagi diberi nikmat Islam dan nikmat Iman. Tidak lupa juga nikmat kesihatan, yang mana dengan sihat tubuh badan banyak perkara yang berfaedah dapat dilakukan selagi mana tidak bercanggah dengan syarak. Alhamdulillah.

       Dalam kesempatan ini, kami dari barisan pimpinan Badan Dakwah dan Rohani UTeM (BADAR) ingin mengucapkan Selamat Datang ke Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) sesi 2011/2012. Semoga pilihan anda memilih UTeM akan menjadi satu kenangan yang paling indah dan manis dalam hidup anda. InsyaALLAH.

      Kami di sini mendoakan anda semua sihat walafiat hendaknya dan berjaya dengan cemerlang dalam semua bidang yang diceburi di UTeM dan di mana-mana sahaja. Semoga mahasiswa dan mahasiswi baru kemasukan 2011/2012 UTeM dapat membiasakan diri dengan cepat dengan keadaan di UTeM dan dapat memulakan pelajaran dengan baik. 

      Di UTeM banyak persatuan-persatuan dan kelab-kelab yang boleh anda ceburi untuk meningkatkan lagi "softskill" yang anda miliki dan belajar untuk membahagikan masa dengan baik sekali. Antaranya ialah BADAR,PRS,KEREK dan banyak lagi..

      Akhir kalam, selamat maju jaya kami ucapkan dan tidak lupa juga untuk mengucapkan Selamat Hari raya Maaf Zahir dan Batin diucapkan kepada semua.
Jangan lupa puasa enam. Banyak ganjaran dan kelebihannya. Selamat Beramal.

"With Ukhuwah,We Care"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...